Medewerker Administratie Logistiek Van Loon Group 18-05-2024

  1. Vacatures Bergen op Zoom
  2. Medewerker Administratie Logistiek Van Loon Group 18-05-2024

Werken in Bergen op Zoom

 

Introductie vacature 

Van Loon Group Logo

  • Werken bij Van Loon
    • Ons familiebedrijf
      • Erik van Loon

Medewerker Administratie Logistiek

Passie voor administratieve taken en begrip van logistieke processen.

Kom werken voor een familiebedrijf als Van Loon Group, waar 8 miljoen gezinnen elke dag van eten. Jij hebt passie voor administratieve taken en vindt het leuk om puzzels op te lossen. Best Star Meat Pork in Roosendaal, onderdeel van Van Loon Group, is een toonaangevende speler in de varkens vleesverwerkingsindustrie.

Wat ga je doen in deze functie?

Om emballage te begrijpen, leggen we kort het proces uit; Al onze producten worden verpakt in kratten of bakken voor transport naar onze klanten. Deze kratten en bakken noemen we de emballage (net als de flessen bij de supermarkt die je inlevert). Het retour proces van de emballage is een complexe administratie die we iedere dag bijwerken want we kunnen niet zonder voorraad kratten en bakken. Het is belangrijk dat we weten waar de voorraden zijn en dat we weer voldoende terug hebben om te produceren, wij produceren altijd vers! Taken zijn o.a.:

  • Het emballage administratie team controleert de emballage stromen aan de hand van de voorraden en pakbonnen;
  • We stemmen dagelijks af met de diverse locaties en zorgen dat er up-to-date overzichten naar logistiek gaan, zodat zij de juiste emballage naar de juiste locaties kunnen afsturen;
  • Jij bent verantwoordelijk voor het controleren en verwerken van de emballage administratie en houdt de overzichten in Excel en Acces up-to-date;
  • Je stelt de emballage overzichten op met je collega's en verstuurt deze naar de juiste collega's;
  • Controle van facturen doe je samen met de Emballage Specialist en indien nodig schakel je met de locaties of klanten om de administratie kloppend te krijgen.

Je werkt in een team met ervaren collega's en leert stap voor stap de administratieve taken goed uit te voeren. Het eerste half jaar ligt de focus vooral op uitvoering en stabiliteit op de afdeling.

Wat vragen wij?

We zoeken een collega die het leuk vindt om met verschillende overzichten te werken, cijfers doorziet en de verschillende administratieve processen kan volgen. Je bent gemotiveerd om het iedere dag kloppend te krijgen en repeterende taken die hier bij horen, secuur uitvoert.

  • Mbo werk- en denkniveau;
  • Ervaring in een vergelijkbare logistiek/administratieve functie;
  • Goede beheersing Nederlandse en Duitse taal;
  • Accuraat en oog voor detail;
  • Basis kennis Excel en algemene computervaardigheden;
  • Sterke analytische en probleemoplossende vaardigheden;
  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.

Wat bieden wij ?

Werken in een klein hecht team waar aandacht is voor de persoon.

  • Een functie voor 32-38 uur van maandag tot en met vrijdag;
  • Salaris afhankelijk van ervaring en opleiding tussen de €2.600,00 en €2.850,00 op basis van 38 uur;
  • Eerst een jaarcontract wat we bij wederzijdse tevredenheid omzetten naar een vast contract;
  • Een prima salaris afhankelijk van jouw kennis en ervaring volgens de vlees CAO.
  • 24 vakantiedagen en de mogelijkheid om vakantiedagen bij te kopen;.
  • Reiskostenvergoeding conform CAO;
  • Onbeperkt toegang tot de online trainingen van GoodHabitz voor persoonlijke ontwikkeling.

Waar wacht je nog op?

Hoe ziet het sollicitatieproces er uit?


  1. Via een telefonisch gesprek is er een eerste wederzijdse kennismaking. Wij leren jou beter kennen en jij kunt ons verdiepende vragen stellen over ons bedrijf en de functie. Afhankelijk van de functie kan een assessment onderdeel zijn van de sollicitatieprocedure.
  2. Na deze kennismaking volgt er een gesprek op locatie, dit gesprek vindt in ieder geval plaats met jouw toekomstige leidinggevende. Daarnaast sluit er vaak een collega van recruitment/HR aan of één van jouw toekomstige collega's.
  3. Zijn wij na het eerste gesprek overtuigd en ben jij na dit gesprek nog steeds enthousiast? Dan nodigen we je graag uit voor een rondleiding op locatie. Jouw toekomstige leidinggevende laat je de toekomstige werkplek zien en neemt je mee in productie zodat je hier ook een beeld van krijgt.
  4. Direct na de rondleiding volgt het eindgesprek, hierbij spreek je met verschillende collega's om een goed beeld te krijgen van de organisatie en cultuur op de werkvloer.
  5. Zijn wij en jij nog steeds overtuigd? Dan doen we je een arbeidsvoorwaardenvoorstel.

  • Locatie

    Best Star Meat Pork - Roosendaal

  • Opleiding niveau's

    MBO

  • Werkervaring

    Minimaal 2 jaar

  • Overeenkomst

    32-38 uur

  • Goed salaris
  • Ruimte om te ontwikkelen
  • Dynamische werkomgeving

Van Loon Group Logo

Vacature eisen

onbekend

 

FunctietitelAdministratief Medewerker
Indicatie salaris (min – max]2600 – 2850
OpleidingsniveauMBO
Aantal uren (min – max)32 – 38
Contactgegevensonbekend , onbekend onbekend
Type contractVast
BrancheIndustrie
LocatieRoosendaal, Noord-Brabant,Nederland
Soliciteer directhttps://werkenbij.vanloongroup.com/nl/details/medewerker-administratie-logistiek

Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Deel deze vacature

Redactie Nieuwsuitbergenopzoom.nl

Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Bergen op Zoom en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.