Samenwerken bij SDW Clientadviseur Hier ga je werken Als cliëntadviseur kom je in het team van Startpunt met 21 collega's terecht. Het is een fijn en hecht team waar veel ruimte is voor humor en plezier! Het team bestaat uit cliëntadviseurs, medewerkers zorgadvies en declaratie en secretarieel medewerkers. Dit ga je doen Jij werft cliënten en adviseert en begeleidt cliënten en cliëntsystemen naar passende zorg- en dienstverlening van SDW. Dit doe je zodat er een zo hoog mogelijke bezettingsgraad en cliënttevredenheid is. Daarnaast adviseer je SDW over trends en ontwikkelingen in verband met onze dienstverlening. Je zorgt voor de perfecte match tussen zorgvraag en -aanbod en zorgt dat de gemaakte afspraken juist verwoord worden in het zorgarrangement. Daarnaast ben je op de hoogte van de actuele ontwikkelingen ten aanzien van de gehandicaptenzorg en ben je bekend met de sociale kaart van het werkgebied van SDW. Je onderhoudt contacten en maakt afspraken met ketenpartners van SDW zoals huisartsen, scholen, jeugdprofessionals e.d. Dit breng je mee Dit bieden wij jou We vinden goed werk belangrijk bij SDW. Je werkdagen en -uren stellen we in onderling overleg vast. Een goede werk-privé balans waarin gedeeltelijk thuiswerken gecombineerd met werken op locatie of vanuit een van de kantoren van SDW tot de mogelijkheden behoort. Een professionele organisatie met een informele sfeer en korte lijnen. Een boeiende en stimulerende werkomgeving, met ruime eigen verantwoordelijkheid en bevoegdheden, waar jouw inbreng wordt gewaardeerd. Is je interesse gewekt? Dan maken we graag kennis met jou! Heb je vragen of wil je meer informatie? App, bel of mail naar , Startpunt & Participatie, via of . Solliciteren bij SDW Is deze vacature je op jouw lijf geschreven? Dan wil je natuurlijk weten hoe het sollicitatieproces er bij SDW uitziet. In vijf stappen leggen we uit wat je kunt verwachten: Zijn we een match? Dan plannen we een arbeidsvoorwaardengesprek in en ondertekenen we de arbeidsovereenkomst. Welkom als nieuwe collega bij SDW! We zorgen ervoor dat je goed wordt ingewerkt! Samenwerken bij SDW Ben je nieuw bij SDW of werk je al voor SDW
Kinderen, jongeren en volwassenen met een (verstandelijke) beperking, ontwikkelingsachterstand en/of hun netwerk, kunnen bij het Startpunt terecht. Dat kan voor zowel lichte als complexe ondersteuningsvragen op het gebied van wonen, leren en vrije tijd. Het team startpunt is de 'voordeur' van SDW die ondersteuningsvragen vanuit WMO, Jeugdwet of WLZ samen met de cliënt en of zijn netwerk oppakt en zo komt tot een passend zorgarrangement.
Jij denkt mee in het verbeteren en (door)ontwikkelen van bestaande en nieuwe producten, die aansluiten op de wensen en behoeften van de cliënt. Tot slot kom je tot verbeteringen en weet jij goed hoe je dit kunt overbrengen aan interne collega's en eventueel externe contacten.
Daar horen goede arbeidsvoorwaarden bij.
Ben je al overtuigd? Solliciteer dan vóór 17 juni via de button 'solliciteer direct'!
Sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden in de week van 24 juni a.s.
onbekend
Functietitel | Ambulant Begeleider |
Indicatie salaris (min – max] | onbekend – onbekend |
Opleidingsniveau | HBO |
Aantal uren (min – max) | 24 – 28 |
Contactgegevens | onbekend , onbekend onbekend |
Type contract | Vast |
Branche | Gezondheidszorg/Welzijn |
Locatie | Roosendaal, Noord-Brabant,Nederland |
Soliciteer direct | https://www.samenwerkenbijsdw.nl/vacatures/clientadviseur-startpunt-24-tot-28-uur |
Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.
Deel deze vacature
Redactie Nieuwsuitbergenopzoom.nl
Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Bergen op Zoom en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.