Regisseur Handhaving & Toezicht Stichting Parkmanagement Bergen op Zoom 30-03-2024

  1. Vacatures Bergen op Zoom
  2. Regisseur Handhaving & Toezicht Stichting Parkmanagement Bergen op Zoom 30-03-2024

Werken in Bergen op Zoom

 

Introductie vacature 

Gemeente Bergen op Zoom

Regisseur Handhaving & Toezicht

Solliciteer

Solliciteer uiterlijk zondag 14 april

Bergen op Zoom 36 uur 5.997 HBO

Met bijna 70.000 inwoners en ruim 650 medewerkers zijn we een middelgrote en slagvaardige gemeente. Samen werken we aan uitdagende maatschappelijke en organisatorische vraagstukken. Je krijgt bij ons alle ruimte om te werken aan waardevolle projecten voor onze inwoners. Bergen op Zoom gaat vooruit en samen krijgen we meer voor elkaar.

Dit is werken bij de Afdeling Openbare Orde en Veiligheid (OOV)

De afdeling bestaat uit Veiligheid en Handhaving en Toezicht. Samen bouwen we aan een professionele, toekomstbestendige veiligheids- en handhavingsorganisatie. Een organisatie die wendbaar is en continu aansluit bij actuele wet- en regelgeving en ontwikkelingen in de maatschappij. Maar ook een organisatie die grenzen stelt, zichtbaar is en die waar nodig een regierol voert, zowel op lokaal als op regionaal niveau. Dit alles om er voor te zorgen dat onze gemeente veilig en leefbaar blijft.
De missie van de afdeling Openbare Orde en Veiligheid (OOV) is: zorgen voor een goede en vooral veilige leefomgeving. Zo willen we het vertrouwen in onze gemeente vergroten. Dit doen we aan de hand van de Veiligheidsstrategie "Bergen moet veiliger" en de jaarlijks opgestelde Lokale Veiligheidsagenda.

Jij maakt echt het verschil!

Als Regisseur Handhaving & Toezicht houd jij je bezig met het ontwikkelen, implementeren en evalueren van beleid met betrekking tot handhaving en toezicht binnen onze gemeente. Je werkt hierbij samen met verschillende afdelingen binnen de gemeente en externe partners om een effectief en efficiënt handhaving en toezicht beleid te waarborgen. Je neemt de dagelijkse coördinatie op de inzet van de BOA's voor je rekening en draagt bij aan de verdere ontwikkeling van wijkgericht werken. Ook adviseer je het bestuur en het management over (strategische) vraagstukken op het gebied van handhaving en toezicht en draag je bij aan de verdere professionalisering van het handhavingsapparaat.
Wat ga je doen?
  • Je ontwikkelt en implementeert beleid met betrekking tot handhaving en toezicht.
  • Je analyseert de relevante wet- en regelgeving en vertaalt dit naar beleid en praktijk.
  • Je coördineert handhavings- en toezichtsactiviteiten binnen de gemeente, onder andere de inzet van onze BOA's.
  • Je adviseert het bestuur en management over handhavings- en toezichtsbeleid en gerelateerde vraagstukken.
  • Je werkt samen met interne en externe stakeholders, zoals andere gemeentelijke afdelingen, politie en maatschappelijke organisaties.
  • Je monitort en evalueert de effectiviteit van het handhavings- en toezichtsbeleid en waar nodig stel je aanpassingen voor.

Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze samenwerkingspartners waar het gaat om de strafrechtelijke handhavingstaken, waaronder de contacten met de direct toezichthouder op de BOA's.

Wat breng je mee?

  • Je hebt aantoonbare ervaring met handhaving en toezicht.
  • Je hebt kennis van relevante wet- en regelgeving op het gebied van bestuurs- en strafrecht.
  • Je bezit goede analytische, communicatieve en adviesvaardigheden en je bent resultaatgericht en stressbestendig.
  • Je werkt goed zelfstandig en samenwerken met collega's en externe partijen is een vanzelfsprekendheid voor jou.
  • HBO werk- en denkniveau.

Kun je niet overal een vinkje achter zetten? Solliciteer dan toch! We geloven in de unieke talenten van onze collega's en bieden ruimte om de functie op een persoonlijke manier in te vullen. Samen zorgen we voor een inclusieve en ondersteunende werkomgeving.

Wat bieden we jou?

Bij ons stap je in een team met enthousiaste collega's. We vieren onze successen en stimuleren elkaar om het beste te bereiken. We hebben een actieve personeelsvereniging en de Bergse Revue (BAR) zorgt aan het einde van het jaar voor een feestelijke afsluiting. Initiatief wordt bij ons gewaardeerd en goede samenwerking is de norm.
Wij bieden jou een uitdagende functie. Je krijgt bij ons kansen om je persoonlijk en professioneel te ontwikkelen. Misschien is het tijd om die nieuwe vaardigheid te leren waar je altijd al nieuwsgierig naar was of om je expertise naar een hoger level te tillen. Hierbij krijg je natuurlijk alle ondersteuning van je collega's.
Je krijgt een arbeidsovereenkomst van één jaar, met uitzicht op een vaste arbeidsovereenkomst. Hierbij hoort een aantrekkelijk salaris tot € 5.997, - bruto per maand (schaal 11 bij een 36-urige werkweek), afhankelijk van je ervaring en opleiding. Begin je in een wat meer startende rol? Geen probleem, waardering in de aanloopschaal is mogelijk. Maandelijks bouw je over je salaris een individueel keuzebudget (IKB) op van 17,05%. Dit budget kun je naar eigen wens besteden aan diverse doelen die bijdragen aan wat jij belangrijk vindt. Of het nu extra salaris, vakantiedagen of een leerzame cursus is? Jij hebt de regie.
Wij vinden de balans tussen werk en privé heel belangrijk. Bij ons kun je rekenen op flexibele werkuren en de mogelijkheid om vanuit huis te werken.
De gewenste startdatum is zo spoedig mogelijk. Bij indiensttreding vragen wij om een Verklaring Omtrent Gedrag Politie (VOG-P verklaring).
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Angelo van de Berg, manager, tel. . Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met , , tel. . Zij geven graag antwoord op al jouw vragen.

Reageer vandaag

Neem contact op met van Gemeente Bergen op Zoom

Over de organisatie

Als organisatie zijn wij continu op zoek naar de verbinding tussen samenleving en overheid. We willen dat iedereen hier fijn kan wonen, werken en recreëren. Wij zijn een organisatie die vrijheid en verantwoordelijkheid biedt, voor werk waar je uitdaging voelt. Zodat jij en de gemeente blijven groeien. Wij investeren graag in jouw professionele en persoonlijke ontwikkeling.

Bezoekadres

Jacob Obrechtlaan 4
4611 AR Bergen op Zoom

Vacature eisen

onbekend

 

FunctietitelJurist Handhaving
Indicatie salaris (min – max]5997 – 5997
OpleidingsniveauHBO
Aantal uren (min – max)36 – 36
Contactgegevensonbekend , onbekend onbekend
Type contractVast
BrancheOnderwijs/Opleiding
LocatieBergen op Zoom, Noord-Brabant,Nederland
Soliciteer directhttps://www.werkenbijgemeentebergenopzoom.nl/54626/regisseur-handhaving-toezicht

Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Deel deze vacature

Redactie Nieuwsuitbergenopzoom.nl

Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Bergen op Zoom en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.

De laatste vacatures in Bergen op Zoom: