Functieomschrijving Hoe vraag ik een nieuw paspoort aan? Waarom is mijn uitkering nog niet gestort? Ik heb een vraag over het snoeien van de bomen bij mij in de straat. Met dit soort vragen krijg je als klantcontact medewerker bij de Gemeente Bergen op Zoom dagelijks te maken. Is 'service' jouw middle name? Help je de inwoners en bedrijven van Bergen op Zoom graag bij al hun vragen? Ben jij in de maanden juni t/m augustus beschikbaar? Dan is deze baan perfect voor je! Als medewerker Klantcontactcentrum (KCC) ben je verantwoordelijk voor de communicatie met klanten. Via telefonie, e-mail, onze website en social media sta je klanten op een vriendelijke en professionele wijze te woord. Je achterhaalt de vraag van de klant of je verbindt ze indien nodig door naar de juiste collega. Je bent goed op de hoogte van wat er binnen de gemeente speelt en je kunt onze inwoners een stap verder helpen. Voor een juiste registratie van het klantcontact en het juist beantwoorden van een vraag gebruik je diverse digitale systemen; zoals het telefoonsysteem, het klantbegeleidingssysteem, het klantcontactsysteem, de kennisbank en diverse andere backoffice-applicaties. Belangrijk hierbij is dat bestaande kennis goed gebruikt wordt en het klantcontact accuraat wordt geregistreerd. Je komt te werken in het team KCC en Receptie. Dit team is onderdeel van de afdeling Burgerzaken en Contactcentrum. Met alle collega’s werken we iedere dag aan een goede dienstverlening voor onze inwoners. Je maakt deel uit van een team met enthousiaste collega's. Initiatief wordt bij ons gewaardeerd en goede samenwerking is de norm. Gemeente Bergen op Zoom is een actieve en dienstverlenende organisatie en betrouwbaar zijn, staat hoog in het vaandel. Ze werken vanuit de kernwaarden: Betrouwbaar, Betrokken, Vooruit en Voor elkaar. Wat kun je nog meer verwachten als je aan de slag gaat bij Gemeente Bergen op Zoom? Herken je jezelf in dit profiel en ben je enthousiast geworden? Reageer dan via de website met een up-to-date CV en motivatiebrief. We zien je sollicitatie graag tegemoet en nemen zo snel mogelijk contact op met je. Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
wie ben jij
wat ga je doen
sollicitatie
onbekend
Functietitel | Medewerker Klantcontactcentrum |
Indicatie salaris (min – max] | 3481 – 3481 |
Opleidingsniveau | MBO |
Aantal uren (min – max) | 18 – 18 |
Contactgegevens | rwb@nl.randstad.com , 161244200 onbekend |
Type contract | Vast |
Branche | Overheid/Non-profit |
Locatie | Bergen op Zoom, Noord-Brabant,Nederland |
Soliciteer direct | https://easyapply.jobs/r/ykhIISy21S0qLy1DRXV5 |
Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.
Deel deze vacature
Redactie Nieuwsuitbergenopzoom.nl
Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Bergen op Zoom en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.