Klantmanager participatie (36 uur) Project Interim Advies 30-05-2024

  1. Vacatures Bergen op Zoom
  2. Klantmanager participatie (36 uur) Project Interim Advies 30-05-2024

Werken in Bergen op Zoom

 

Introductie vacature 

Functieomschrijving

Je motiveert en activeert klanten met een lange afstand tot de arbeidsmarkt om weer mee te doen in de samenleving door het inzetten van sociale activering of ontwikkeltrajecten.

Omschrijving van de opdrachtgever:

Voor een samenwerkingsverband van 3 gemeenten op het gebied van sociale zekerheid, zoeken wij een klantmanager participatie. Deze organisatie helpt inwoners als ze (tijdelijk) geen of weinig inkomen hebben en begeleiden mensen met een uitkering naar werk. Eigen kracht en oog hebben voor de mensen en de ontwikkeling is in dit proces erg belangrijk.

Als klantmanager weet je mensen te motiveren om de juiste stappen te zetten richting re-integratie op de arbeidsmarkt.

Wat ga je doen:

  • Je beheert een caseload klanten die een grote afstand tot de arbeidsmarkt hebben.
  • Je gaat met jouw klanten in gesprek en stelt een diagnose op met behulp van een diagnosetool.
  • Je zet de noodzakelijke instrumenten voor re-integratie in, met name sociale activering of ontwikkeltrajecten.
  • Je monitort de activiteiten, controleert de voortgang en zet vervolgacties uit.
  • Je legt jouw acties vast in het systeem en maakt waar nodig rapportages en aantekeningen.

Wij vragen:

  • Je hebt een relevante hbo-opleiding afgerond.
  • Je hebt bij voorkeur:
    • recente en aantoonbare ervaring als klantmanager.
    • meer dan 2 jaar ervaring met de doelgroep: klanten met een grote afstand tot de arbeidsmarkt.
    • recente en uitgebreide kennis van en ervaring met de Participatiewet.
    • recente kennis van Suite4werk en Matchcare.

Standplaats:

Noord-Brabant

Wij bieden:

De functie is per 1 juli aanstaande beschikbaar voor 36 uur per week. Deze functie is op projectbasis tot ten minste 1 januari 2025, met een optie tot verlenging.

Functie-eisen

-

Sollicitatieprocedure

Ja, ik ben geïnteresseerd!

Reageer vóór vrijdag 7 juni 12.00 uur aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl. Ons referentienummer is 24280. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Bas Gielen op 078-6182212.

Over PIA:

PIA (Project Interim Advies B.V.) is jouw professionele partner op het gebied van persoonlijke loopbaanontwikkeling en projectmatige kennis- en kundevraagstukken. We richten ons op hoger opgeleiden die graag hun bijdrage willen leveren aan de realisatie van projecten en de (door)ontwikkeling van organisaties.

Onze professionals worden ingezet bij het oplossen van bedrijfskundige of technische vraagstukken binnen diverse (project)organisaties en het bedrijfsleven. PIA staat garant voor een zorgzame plaatsing van project- medewerkers, waarbij de veiligheid en gezondheid van de medewerker voorop staat.

Door de veranderende verhoudingen op de arbeidsmarkt, gaat de projectmatige inzet van specialistische kennis een steeds belangrijkere rol spelen bij de algehele bedrijfsvoering. PIA staat voor professionaliteit, openheid en persoonlijke betrokkenheid en kent een uitgebreid netwerk van opdrachtgevers en professionals. Met een eerlijke en transparante handelswijze leggen we de basis voor een langdurige samenwerking.

Vacature eisen

onbekend

 

FunctietitelConsulent Participatie
Indicatie salaris (min – max]onbekend – onbekend
OpleidingsniveauHAVO
Aantal uren (min – max)1 – 40
Contactgegevensinfo@PIA.nl , onbekend onbekend
Type contractVast
BrancheOverheid/Non-profit
LocatieBergen op Zoom, Noord-Brabant,Nederland
Soliciteer directhttps://easyapply.jobs/r/lksqqgl220PBgl4awigP

Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Deel deze vacature

Redactie Nieuwsuitbergenopzoom.nl

Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Bergen op Zoom en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.