Omschrijving:
Voornemen tot ambtshalve uitschrijving Uit onderzoek blijkt dat de onderstaande personen waarschijnlijk niet meer wonen op het adres waar hij/zij in de basisregistratie personen (BRP) geregistreerd staan. Daarom gaat het college van burgemeester en wethouders de volgende personen uitschrijven uit de BRP:S.J. Aarnoudse (21-11-1973)Belanghebbenden kunnen binnen drie weken na deze publicatie schriftelijk en/of mondeling een zienswijze kenbaar maken op bovengenoemde voornemens tot ambtshalve uitschrijving. Als wij na drie weken geen zienswijze(n) hebben ontvangen, besluiten wij deze personen vanaf de datum van de publicatie van het voornemen ambtshalve uit te schrijven uit de BRP. Dit houdt in dat deze personen vanaf die datum niet langer staan ingeschreven in Nederland. Een ambtshalve uitschrijving uit de BRP kan grote persoonlijke en/of financiële gevolgen hebben voor de betrokkene. Als je op de hoogte bent van het huidige adres van één van bovengenoemde personen, verzoeken wij je om de medewerkers van team Publieksdiensten hiervan op de hoogte te stellen. Voor het kenbaar maken van een zienswijze of voor meer informatie kan je contact opnemen met team Publieksdiensten via telefoonnummer 14 0164 of 0164 277 000 of e-mail: publieksdiensten@bergenopzoom.nl. Besluiten ambtshalve uitschrijving Uit onderzoek is gebleken dat de volgende persoon niet meer woont op het adres waar hij/zij in de basisregistratie personen (BRP) geregistreerd staat. Daarom besloot het college van burgemeester en wethouders om hem/haar, overeenkomstig artikel 2.22 Wet BRP, ambtshalve uit te schrijven uit de BRP. Dit betekent dat deze persoon met ingang van de datum van de publicatie van het voornemen tot uitschrijving, niet meer staat ingeschreven in Nederland: M. Bondarchuk ( 02-05-1993), A. Chudinovych (07-05-2004), O. Kruk (13-01-1997), S. Šavora (20-01-1974)Belanghebbenden kunnen tegen bovengenoemde besluiten binnen zes weken na de datum van publicatie een bezwaarschrift indienen bij het college van burgemeester en wethouders, postbus 35, 4600 AA Bergen op Zoom.Het bezwaarschrift moet zijn ondertekend en moet ten minste bevatten:1.De naam en het adres van de indiener2.De dagtekening3.Een omschrijving van het besluit waartegen bezwaar wordt gemaakt4.De gronden van het bezwaar.Wil je meer informatie? Neem dan contact op met team Publieksdiensten, telefoonnummer 14 0164 of 0164 277 000 of e-mail: publieksdiensten@bergenopzoom.nl.
Deel dit artikel met buren en kennissen!
Redactie Nieuwsuitbergenopzoom.nl
Wij houden je op de hoogte van alle bekendmakingen vanuit de gemeente.