Frontofficemedewerker publieks- en burgerzaken (32 uur) Project Interim Advies 27-05-2024

  1. Vacatures Bergen op Zoom
  2. Frontofficemedewerker publieks- en burgerzaken (32 uur) Project Interim Advies 27-05-2024

Werken in Bergen op Zoom

 

Introductie vacature 

Functieomschrijving

Als visitekaartje van de gemeente zorg jij van achter de balie dat inwoners de juiste informatie en documenten ontvangen. Met enthousiasme en kennis van burgerzaken zorg jij ervoor dat bezoekers niets tekortkomen.

Omschrijving van de opdrachtgever:

Voor een gemeente in West-Brabant zoeken wij een tijdelijke medewerker frontoffice, die voor 80.000 inwoners en 6.000 bedrijven uit 1 stad en 5 dorpen aan de slag gaat achter de balie. Deze organisatie stelt de ander centraal, wat betekent dat ze goed luistert om de behoefte achter vragen te achterhalen. Tijdige communicatie in begrijpelijke taal is belangrijk.

Samen ben je verantwoordelijk voor het groepsresultaat. Dat is de instelling van deze gemeente. Ze gelooft in de kracht van haar 450 medewerkers en creëert ruimte voor mooie initiatieven en vrijheid in de werkzaamheden, waardoor het werkplezier hoog ligt. Er wordt gewerkt in groepen van 8 à 12 medewerkers. Er is ruimte om je talenten te ontdekken en in te zetten en je krijgt een persoonlijk opleidingsbudget en toegang tot interne opleidingen en externe coaches, zodat je je kunt blijven ontwikkelen.

Als frontofficemedewerker ben jij het gezicht van de gemeente. Je ontvangt bezoekers vriendelijk en met enthousiasme en geeft hen informatie of advies waar nodig. Daarnaast verzorg je (digitale) aanvragen en de uitgifte van verschillende documenten.

Wat ga je doen:

  • Je verzorgt onder andere aanvragen voor reisdocumenten, rijbewijzen, Verklaringen Omtrent het Gedrag (VOG’s), uittreksels Basisregistratie Personen (BRP) en Burgerlijke Stand en aangiften van geboorten en overlijden.
  • Je verzorgt de uitgifte van diverse documenten.
  • Je staat bezoekers aan de balie te woord.
  • Je geeft informatie en advies aan inwoners over verschillende burgerzaken.

Wij vragen:

  • Je hebt minimaal mbo-werk- en -denkniveau.
  • Je hebt een diploma Basisopleiding Burgerzaken of vergelijkbaar.
  • Je hebt 1-3 jaar relevante werkervaring binnen een gemeente of andere overheidsinstantie en werkervaring met digitale systemen.
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal en een redelijke beheersing van het Engels en Duits.
  • Je bent bij voorkeur beschikbaar op alle weekdagen, liefst in ieder geval op vrijdag.
  • Je hebt bij voorkeur kennis van of ervaring met BRP en het aanvragen van rijbewijzen en documenten.
  • Je bent beschikbaar voor een gesprek met de opdrachtgever op maandag 10 juni tussen 9.00-12.00 of 13.00-16.00 uur.

Standplaats:

West-Brabant

Wij bieden:

De functie is per maandag 17 juni beschikbaar voor 32 uur per week. Deze functie is op projectbasis voor ten minste 6 maanden, met een optie tot verlenging.

Functie-eisen

-

Sollicitatieprocedure

Ja, ik ben geïnteresseerd!

Reageer vóór donderdag 6 juni aanstaande en stuur je cv naar info@pia.nl. Ons referentienummer is 24269. Voor meer informatie of vragen kun je contact opnemen met Carlo Klerx op 078-6182212.

Over PIA:

PIA (Project Interim Advies B.V.) is jouw professionele partner op het gebied van persoonlijke loopbaanontwikkeling en projectmatige kennis- en kundevraagstukken. We richten ons op hoger opgeleiden die graag hun bijdrage willen leveren aan de realisatie van projecten en de (door)ontwikkeling van organisaties.

Onze professionals worden ingezet bij het oplossen van bedrijfskundige of technische vraagstukken binnen diverse (project)organisaties en het bedrijfsleven. PIA staat garant voor een zorgzame plaatsing van project- medewerkers, waarbij de veiligheid en gezondheid van de medewerker voorop staat.

Door de veranderende verhoudingen op de arbeidsmarkt, gaat de projectmatige inzet van specialistische kennis een steeds belangrijkere rol spelen bij de algehele bedrijfsvoering. PIA staat voor professionaliteit, openheid en persoonlijke betrokkenheid en kent een uitgebreid netwerk van opdrachtgevers en professionals. Met een eerlijke en transparante handelswijze leggen we de basis voor een langdurige samenwerking.

Vacature eisen

onbekend

 

FunctietitelAmbtenaar Burgerzaken
Indicatie salaris (min – max]onbekend – onbekend
OpleidingsniveauHAVO
Aantal uren (min – max)1 – 40
Contactgegevensinfo@PIA.nl , onbekend onbekend
Type contractVast
BrancheOverheid/Non-profit
LocatieRoosendaal, Noord-Brabant,Nederland
Soliciteer directhttps://easyapply.jobs/r/elqLlbe21ZJote3RKEUc

Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Deel deze vacature

Redactie Nieuwsuitbergenopzoom.nl

Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Bergen op Zoom en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.