Directiesecretaresse Stadskantoor 13-10-2023

  1. Vacatures Bergen op Zoom
  2. Directiesecretaresse Stadskantoor 13-10-2023

Werken in Bergen op Zoom

 

Introductie vacature 

Directiesecretaresse

Solliciteer uiterlijk zaterdag 14 oktober

Bergen op Zoom 24 uur 3.323 MBO

Met bijna 70.000 inwoners en ruim 650 medewerkers zijn we een middelgrote en slagvaardige gemeente. Samen werken we aan uitdagende maatschappelijke en organisatorische vraagstukken. Je krijgt bij ons alle ruimte om te werken aan waardevolle projecten voor onze inwoners. Bergen op Zoom gaat vooruit en samen krijgen we meer voor elkaar.

Dit is werken bij de afdeling Inkoop, Facilitair en Secretariële ondersteuning

Het team van secretaresses is onderdeel van de afdeling Inkoop, Facilitair en Secretariële Ondersteuning. Met al onze collega's werken we iedere dag aan een goede interne dienstverlening. Onze werkzaamheden zijn zeer uiteenlopend.
Bij het directiesecretariaat verzorgen we de ondersteuning van onze 4 directeuren. Voor deze vacature zijn we specifiek op zoek naar een topsecretaresse voor de directeur Ruimte en Economie.

Jij maakt echt het verschil!

Als Directiesecretaresse ben je de rechterhand van de directeur en draag je bij aan een efficiënte ondersteuning van het directieteam. Hierbij werk je samen met je collega Directiesecretaresses en jullie zorgen er samen voor dat de directie zo goed mogelijk zijn werk kan uitvoeren. Jullie stemmen de werkzaamheden op elkaar af, informeren elkaar goed over wat er speelt.
Je beheert de agenda, verzorgt de (digitale) post en ontvangt bezoekers. Je bereidt vergaderingen en bijeenkomsten organisatorisch en administratief voor. In voorkomende gevallen draag je zorg voor de verslaglegging en controle op de uitvoering van actiepunten.

Wat breng je mee?

  • Je hebt aantoonbare ervaring met secretariële en administratieve werkzaamheden;
  • Je hebt een flexibele instelling en je bent bereid om de collega's te vervangen als dat nodig is;
  • Je hebt goede organisatorische en communicatieve vaardigheden;
  • Je hebt een gezonde dosis energie, schakelt makkelijk tussen verschillende soorten taken en zorgt ervoor dat zaken voor elkaar komen;
  • Je hebt minimaal een mbo werk- en denkniveau (bv een secretaresseopleiding).

Wat bieden wij jou?

Wij bieden een veelzijdige en uitdagende functie in een ambitieuze en dynamische werkomgeving waarbij een prettige werksfeer voorop staat. Er is volop ruimte voor initiatief en er zijn kansen om je persoonlijk te ontwikkelen.
Je krijgt een arbeidsovereenkomst van één jaar, met uitzicht op een vaste arbeidsovereenkomst. Hierbij hoort een aantrekkelijk salaris tot € 3.323,- bruto per maand (schaal 6 bij een 36-urige werkweek), afhankelijk van je ervaring en opleiding. Begin je in een wat meer startende rol? Geen probleem, waardering in de aanloopschaal is mogelijk. Maandelijks bouw je over je salaris een individueel keuzebudget (IKB) op van 17,05%. Dit budget kun je naar eigen wens besteden aan diverse doelen die bijdragen aan wat jij belangrijk vindt. Of het nu extra salaris, vakantiedagen of een leerzame cursus is? Jij hebt de regie.
De gewenste startdatum is 1 januari 2024. Bij indiensttreding vragen wij om een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG-verklaring).
De werkzaamheden voor deze functie voer je hoofdzakelijk uit vanaf het Stadskantoor. Je bent in ieder geval op woensdag en donderdag beschikbaar.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Patrick van den Beemt, Manager Inkoop, Facilitair en Secretariële ondersteuning, t. . Hij geeft graag antwoord op al jouw vragen.
Vragen over de procedure kun je stellen aan , , t.
Is je belangstelling gewekt en voldoe je aan het profiel? Dit kan t/m 15 oktober a.s. Wie weet spreken we je snel!

Reageer vandaag

Neem contact op met van Gemeente Bergen op Zoom

Over de organisatie

Als organisatie zijn wij continu op zoek naar de verbinding tussen samenleving en overheid. We willen dat iedereen hier fijn kan wonen, werken en recreëren. Wij zijn een organisatie die vrijheid en verantwoordelijkheid biedt, voor werk waar je uitdaging voelt. Zodat jij en de gemeente blijven groeien. Wij investeren graag in jouw professionele en persoonlijke ontwikkeling.

Bezoekadres

Jacob Obrechtlaan 4
4611 AR Bergen op Zoom

Vacature eisen

onbekend

 

FunctietitelDirectiesecretaresse
Indicatie salaris (min – max]3323 – 3323
OpleidingsniveauMBO
Aantal uren (min – max)24 – 24
Contactgegevensonbekend , onbekend onbekend
Type contractVast
BrancheOnderwijs/Opleiding
LocatieBergen op Zoom, Noord-Brabant,Nederland
Soliciteer directhttps://www.werkenbijgemeentebergenopzoom.nl/47562/directiesecretaresse

Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Deel deze vacature

Redactie Nieuwsuitbergenopzoom.nl

Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Bergen op Zoom en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.