Administratief Medewerker/ Planner Koninklijke Auris Groep 10-05-2024

  1. Vacatures Bergen op Zoom
  2. Administratief Medewerker/ Planner Koninklijke Auris Groep 10-05-2024

Werken in Bergen op Zoom

 

Introductie vacature 

Administratief medewerker/ planner

Reageer t/m 17 mei 2024 Solliciteer direct

Administratief medewerker/ planner

Vacaturenummer: 1702581

  • 24 uur

  • MBO

  • Reageer t/m 17 mei 2024


Wat ga je doen

Jij bent het gezicht van Auris Audiologisch Centrum Goes. Je neemt de telefoon op, plant de afspraken in en zorgt voor een goede administratieve verwerking ervan. Jij zorgt ervoor dat de agenda altijd goed en efficiënt gevuld is. Je kijkt vooruit en zorgt voor een juiste planning op korte en lange termijn. Je voorziet gaten en problemen in de agenda, zodat er tijdig op geanticipeerd kan worden.

Daarnaast bied jij administratieve ondersteuning aan collega's waar dat nodig is. Je werkt in een multidisciplinair team, bestaande uit professionals werkend in de disciplines audiologie, logopedie, psychologie en maatschappelijk werk. Dit team buigt zich over de vraag van de cliënt en komt met een advies voor begeleiding, behandeling of doorverwijzing. Dit team werkt op 2 locaties audiologisch centrum, namelijk Goes en Bergen op Zoom. Samen met je collega planner in Bergen op Zoom, zorg jij voor een juist geplande agenda voor onze onderzoekers in de regio Zuid.

Als planner ben je zijdelings betrokken bij het hele proces, van aanmelding tot doorverwijzing. Wij zijn per direct op zoek naar een nieuwe collega voor 24 uur per week.


Wat bieden wij jou

Bij Auris staat kennis centraal. Wij bieden ruimte voor elke professional om te blijven leren. Dit maakt de werkomgeving van Auris dynamisch, leerzaam en uitdagend. Een werkomgeving waarin jij als professional continu in ontwikkeling bent.

Een goede start van jouw loopbaan bij Auris vinden wij belangrijk. Daarom krijg jij, voordat je aan de slag gaat in je team, een intensief inwerkprogramma aangeboden als onderdeel van onboarding. Op een mooie, externe locatie leer jij in twee dagen nieuwe collega's kennen, krijg je een aantal praktijkgerichte/ervaringscursussen en nemen wij jou mee in onze doelgroep en Auris als expertise organisatie.

Daarnaast biedt Auris jou:

  • Een uitdagende en afwisselende functie voor 24 uur per week. De werkdagen zijn dinsdag, woensdag en donderdag
  • Salaris en arbeidsvoorwaarden volgens CAO GZ, schaal 35, maximaal €3.360,- bruto per maand op basis van een fulltime aanstelling. Inschaling is afhankelijk van je werkervaring en opleiding
  • Een contract voor de duur van 1 jaar, met uitzicht op een vast contract
  • Een enthousiast en professioneel team, gericht op samenwerking
  • Een baan waarin je werkt met en voor een interessante en boeiende doelgroep
  • Een eindejaarsuitkering (8,33%), vakantiegeld (8%) en goede pensioenregeling

  • Bij start van je nieuwe baan een volledig verzorgde tweedaagse als onderdeel van onboarding

  • Een baan waarin je werkt met en voor een interessante en boeiende doelgroep

  • Een eindejaarsuitkering (8,33%), vakantiegeld (8%) en goede pensioenregeling

Waar ga je werken

Het Audiologisch Centrum (AC) voor gehoor, spraak en taal is onderdeel van de Koninklijke Auris Groep. De Koninklijke Auris Groep is de professionele partner van mensen die ondersteuning nodig hebben bij horen, spreken of taal. De kernactiviteiten zijn voorlichting, preventie, diagnostiek, begeleiding, behandeling en scholing. Auris bestaat uit scholen voor speciaal en voortgezet speciaal onderwijs, audiologische centra, aanmeldpunten, ambulante dienstverlening, zorggroepen, gezinsbegeleiding en een centraal bureau. Kijk voor meer informatie op onze website .


Wie ben jij

Je bent proactief, hands-on en gaat gestructureerd te werk. Jij hebt talent voor organiseren, bent collegiaal en kunt goed blijven presteren onder druk. Daarnaast neem jij mee:

  • Een MBO-diploma, bij voorkeur richting secretarieel of administratie
  • Plan ervaring met een digitaal plansysteem
  • Ervaring met (telefonisch) klantcontact
  • Goed ontwikkelde sociale en collegiale vaardigheden
  • Een beschikbaarheid van 24 uur per week, op dinsdag, woensdag en donderdag
  • Bij indiensttreding een recente VOG

Ben je enthousiast geworden

Dan maken wij graag kennis met jou. Je kunt reageren tot en met 17 mei aanstaande. De gesprekken zullen plaatsvinden op 29 mei. Als je inhoudelijke vragen hebt, kun je terecht bij , , via of .


Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteren bij Auris

Het sollicitatietraject bij Auris loopt via onderstaande stappen. Hiermee willen we zo veel mogelijk te weten komen over jou, maar laten we je ook kennismaken met ons.

Solliciteren

Solliciteren is mogelijk tot aan de deadline die in de vacaturetekst genoemd wordt. We beoordelen je cv en motivatie op de genoemde functie-eisen.

Dit kan telefonisch zijn, of per mail.

Eerste gesprek

Er volgt een kennismakingsgesprek op locatie over jouw ervaring, interesses en wat we elkaar te bieden hebben.

Je start jouw loopbaan bij Auris met een tweedaagse onboarding op een externe locatie.

Heb je vragen over de sollicitatieprocedure of wil je meer weten over werken bij Auris?

WERKEN BIJ AURIS.

© 2024 Werken bij Auris

Vacature eisen

onbekend

 

FunctietitelProject Planner
Indicatie salaris (min – max]3360 – 3360
OpleidingsniveauMBO
Aantal uren (min – max)24 – 24
Contactgegevensonbekend , onbekend onbekend
Type contractVast
BrancheOnderwijs/Opleiding
LocatieBergen op Zoom, Noord-Brabant,Nederland
Soliciteer directhttps://werkenbij.auris.nl/vacatures/administratiefsecretarieel-ondersteuner-2-8

Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Deel deze vacature

Redactie Nieuwsuitbergenopzoom.nl

Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Bergen op Zoom en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.